maanantai 25. tammikuuta 2016

Maailman hienoin salikassi

Pikaisina maanantaitervehdyksinä: olen maailman ylpein hienosta uudesta salikassistani!

Rikoin syksyllä polveni ja siinä missä sen jatkohoito on edelleen hieman kysymysmerkki (kyllä! olen käynyt ortopedillä ja kyllä! myös fysioterapiassa, aina ei vaan tiedä, kannattaako leikata vai vain kuntouttaa), olen joutunut miettimään uusia liikunnan muotoja. Sain joulukuussa luvan ryhtyä käymään salilla ja sattuman oikusta sain myös maailman parhaan reenikaverin.

Jäi puuttumaan vain salikassi eli se kassukka, jossa kulkevat kengät ja vesi ja salivihko. Ei kun surauttelemaan. Kaava on SK 3/2015 -lehdestä löytyvä. Ei ole kyllä lainkaan hankala tehdä ilman kaavaa, joten voin kertoa ohjeen, jos joku sattuu kaipaamaan.

Kankaana on tällainen supertyylikäs Toilet Böys. Tämä farkkukangas on lojunut kokoelmissa tyhjänpanttina vuosia. Halusin pimakan pinkit vetskarit kaveriksi, koska tällaiset viimeisen päälle fitness-pimukathan käyttää salilla neonvärejä...

Mulle on kehkeytymässä myös orastava sali-identiteetti. Se on sellainen miehekäs ja valju. Kunhan vielä saan jotain, millä pullistella, niin sitten vyöryn vaan joka paikkaan kankeasti sellaisena viileänä lihakönttinä.

Tämän kassin ainoa huono puoli on se, että kaikki tämän nähneet haluavat samanmallisen! Ja vähänkö mulla on hyvä mieli, kun tuli tehtyä jotain tarpeellista ja mieluista.


Kassissa on ripsinauhasta tehdyt olkaimet.


Kassiin mahtuu just kaikki tarpeellinen eli vesipullo, sisäkengät, salivihko ja pikkutaskuun salikortti ja vaatelokeron avain.


Tämä sivutasku on maailman sympaattisin.


P.S. Toilet Böys on siis ihan oikea bändi, vaikka rehellisyyden nimissä ihan sama, hehe.


4 kommenttia:

  1. Ai kun on pähee! :) Ihan mun treenivaatteiden värinen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä onnekas! Pystyt milloin tahansa surauttamaan samanmoisen, olethan ompelutaitoinen :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos Unelmallinen :)
      Olen itsekin hyvin tyytyväinen, vaikka ehkä se tuleekin jo kirjoituksesta ilmi :)

      Poista

Tosi kiva, kun jaat aatoksesi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...