keskiviikko 24. joulukuuta 2014

Joulutunnelmia ja arvonnan voittaja


Otsikossa oli pieni huijaus, nimittäin sitähän luulisi, että joulutunnelmiin liittyen kuvattaisiin yhdessäoloa rakkaiden kanssa, herkuttelua ja rauhaa. No, mulla on flunssa, joten olen yksin kotona, mulle ei erityisemmin maistu mikään joten en herkuttele (sitä paitsi koska mun piti olla muualla niin eihän täällä kotosalla ole juuri mitään syötävääkään ja mulla on itse asiassa aika nälkä), mutta rauhaa mulla on! Oon pötkötellyt kaikessa rauhassa kohta kolme tuntia eikä mulla ole mitään valitettavaa.

Sitä paitsi mua on suuresti huvittanut enemmän tai vähemmän suorat viittaukset siihen, kuinka monenkaan joulu ei ole täydellistä höttöä. Tunnustan tässä: mulla iskee aina kamala jouluolo ja oon aika ahdistunut. Joulu ei ole meidän kaikkien juttu! Siispä toivotan oikein ihanaa joulua heille, jotka siitä tykkäilevät, ja heille, joita ahdistaa ja vatuttaa niin hei – kyllä se joulu ohi menee!

Arvonnan voittaja on marja-anneli, onnea vaan! Sähköpostiosoite löytyikin jo vastauksesta, joten tavoittamisen luulisi olevan helppoa. Jos satut marja-anneli tämän lukemaan niin odottele rauhassa joulun pyhien yli, annan korun lähettäjän vietellä rauhassa joulua ennen kuin pyydän lähettämän palkinnon sinulle.

Lopetan raporttini muutamaan kukkakuvaan, sillä sen verran joulua viettelin minäkin, että hiissauduin aattoaamupäivänä kauppaan hakemaan lisätäydennystä kukkiin puoleen hintaan.

Vaaleanpunainen ritarinkukka, ihana! Tämä on ollut kotona jo pidempään ja koska älysin jo aluksi laittaa tämän ikkunalle ja viileään, on varsi pysynyt jämäkkänä ja jöpöttää oikein sopusuhtaisesti nytkin, kun kukat ovat auenneet. Suosikkini on tämä vaaleanpunainen.


Tulppaaneja aaltomaljassa, klassikko.


Tyttäreni rohkaisemana repsahdin myös glitterhörselökrysanteemiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tosi kiva, kun jaat aatoksesi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...