tiistai 25. marraskuuta 2014

Kesäkuvia ja kuulumisia

Mulla ei ole tainnut koskaan olla näin pitkää taukoa blogin kirjoittamisessa. Syy ei ole mikään niin jännä kuin vaikka raskauspahoinvointi tai uusi yritys (pthyi! pthyi!) vaan ehkä realistisesti ajateltuna, marraskuun lisäksi, mun kieliharrastus. Haluan siis parantaa kielitaitoani ja koska aika on rajallista, mun pitää käyttää sitä välillä päivästä, jolloin illaksi jää muuta rästiin, välillä illasta, jolloin harrastukset jäävät jälleen haaveeksi. Kohta harrastuksessakin seuraa tauko.

Ei haudata ehtoisaa emäntää. Kyllä se tuolla jossain lymyilee ja tällä hetkellä kiroilee aika kuuluvasti.

No olinhan taas reissussakin! Siinäpä olisikin taas oiva mahdollisuus pohdiskella työn ja perheen tasapainottomuutta, mutta enpä jaksa. Muu porukka tuntuu tottuneen mun reissuihin ja jos en reissaisi niin millä sitten elättäisin, häh. Seurauksena on kirvelevä kestounihiekka silmissä, mutta kyllä se kesään mennessä taas kaikkoaa...

Pimeydessä on ihan kiva osallistua kesäkuvahaasteeseen, jonka sain Tuitiinan blogista. Tarkoituksena oli laittaa kuusi kuvaa kesästä eetteriin. Minä lykkäsin nyt jokusen Insta-kuvani, kun mun kuvat ovat niin epäjärjestelmällisesti missä sattuu. Sori siis niille muutamalle, jotka on mun Insta-tilin seuraajia. (Ja jos sellaiseksi haluaisit, kysy toki vaikka kommentissa niin kerron, miten mut löytää. Olen omalla nimellä ja kuvissa on myös lapsia ym. identifioitavaa, joten en sitä täällä kuuluttele.)

Laitan haasteen eteenpäin kaikille halukkaille ja nimetäänkin vaikka yksi eli Kahviaika-blogi, joka on ihana blogi mutta kyllä sen pitäjä on vielä ihanampi. Niin ja mua ei pätkääkään haittaa, jos haaste ei jatku, mutta haluan toivottaa oikein ihanaa jatkoa jokaisen marraskuuhun, onhan tämä pimeää!

Tässä siemenestä kasvattamani illakko.


Tässä leppäkerttu kasvimaalla, porkkananlehdellä.

Tässä naavainen puu mustikkametsässä.

Lilja-aika kotipihalla.

Palsternakkaa ja kosmoskukkaa kasvimaalla.

Sadeaamun kudelma.

4 kommenttia:

  1. Hävis eka kommentti bitteinä ilmaan… Haastetta siellä sun täällä nyt, mut tartun tähänkin kun saan taas postattua (vois sanoa että mullakin kieltenopiskelu - koodikielten - haittaa harrastuksia kuten blogia). Ihanat kesän värit kuvissa! Ja ehditkö joku päivä lounastreffeille pohtimaan tätä elämän mahdottomuutta/mahdollisuutta?

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia kesämuistoista! Naavapuiden naavat olivat meidän lapsuuden askartelutarvikkeita ja tietysti kävyt ja kaikki mitä metsästä löytyi, ei ollut askartelukauppoja silloin, kuin kaukana kirkolla ehkä se yksi :) Ja kuinka hieno hämähäkinseitti kastepisaroineen!

    VastaaPoista
  3. Huudahdin ääneen ihastuksesta viimeisen kuvan kohdalla.

    VastaaPoista

Tosi kiva, kun jaat aatoksesi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...