perjantai 27. syyskuuta 2013

Mieti, mitä sanot

Hauskaa, luin median lemmikin ja vihollisen Jussi Halla-ahon jutun Hesarista, blogikirjoittamiseen liittyen. Jaanpas sen tässä. Mitään erityisen osoittelevaa toimintaa ei tämä linkkini ole. En ole huolissani omasta ilmaisustani, sillä mulle on annettu palautetta, ettei kukaan tekstejä lue, kuvat vaan katsotaan. Hah.

Mun on pitänyt opetella elämässä yleensä kuvapainotteisuutta, opetella arvostamaan kuvia. Ehkä olen sitä hieman oppinutkin. Sanojen kanssa mulla ei ole koskaan ongelmia ollut.

Eipäs mulla muuta, tilkkutyötä teen. 

5 kommenttia:

  1. Oho. Onpa hämmentävää huomata olevansa Halla-ahon kanssa samaa mieltä.

    Mä luen sun tekstit. Kyllä mä kuvistakin tykkään, mutta ne harvoin herättävät samalla tavalla ajatuksia kuin teksti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja on ihan terveellistä huomata olevansa jossakin asiassa samaa mieltä sellaisen ihmisen kanssa, jonka arvomaailmaa ei välttämättä muuten monelta osin jaa.

      Poista
  2. Ähäkutti, täällä yksi joka lukee myös tekstit :D

    VastaaPoista
  3. Kuvat ei yksistään riitä pitämään kiinnostustani yllä. Edelleen pidät ainoaa löytämääni blogia, joka on sopivan kevyt ja raskas yhtä aikaa. Hesariin ei ole tällä erää lukuoikeutta.

    VastaaPoista

Tosi kiva, kun jaat aatoksesi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...