tiistai 16. elokuuta 2011

Sain tunnustuksen


Ymmärsinköhän oikein, että sain tällaisen Sunshine Awardin ja voin tällain läntätä sen omalle sivulleni? Lähettäjä oli Laura, joka kirjoittaa blogia elämästään tyttärensä kanssa. Toisin kuin minä, Laura on aktiivinen blogiskenessä ja tajuaa näistä jutuista jotain. Olenko jo näin epämuodikas, etten ymmärrä some-ilmiöitä *voih*

Laura kauniisti perusteli, että länttäsi mulle tunnustuksen lähinnä siksi, että joku lukis mun blogia, hirn. Ei kai se yritä sanoa, että plokini on jotenki epäseksikäs?!

2 kommenttia:

  1. No lukeehan tätä, ainkin minä! :D Mutta UUDET lukijat ovat tietty aina tervetulleita! :)

    VastaaPoista
  2. No haloo, sulla on neljä jäsentä tuossa. Mulla ei ole ole kuin kaksi ja niistäkin toinen on kaveri. Mun blogi on sitäpaitsi aina yhden epäseksikkäämpi :-)

    VastaaPoista

Tosi kiva, kun jaat aatoksesi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...