sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Kukkia ja mehiläisiä

Alkaa selvästi lämmetä. Olen puuhaillut tänään taimien koulimisen parissa, tarkoitus olisi myös kaivaa pottiloota esiin ja kylvää sinne lisää siemeniä, kun kesäkuu alkaa olla yllättävältäkin tuntuvan lähellä.

Ajatus meinaa liikuskella jähmeästi, kun olen vähän kra – väsähtänyt. Taidan lähteä kurkkaamaan, joko joku on ehtinyt syödä loppuun pitsapalan, jota esikoinen jykersi.

Kukkapenkistä kurkkasi tällainen!


Pörriäiset ovat löytäneet krookukset.


Uuh.


Ja aah.


5 kommenttia:

  1. mulla saattoi olla mielessä elämää isompi, oikea, syvällinen ajatus, mutta sitten pääsin kuvissasi tuohon pörriäiseen asti enkä enää kyennyt ajattelemaan muuta kuin esihistoriallisia, lois-raato-ampiaisia, joihin olen tutustunut katsottuani lähes putkeen (olen sairaslomalla toim. huom.) areenasta "fortitude": ikirouta-pikkukaupunki-murhamysteerio-psykoosi-mammutti-sarjan. se siitä ajatuksesta, jäljelle jäi vain pörriäiset, jotka oikeastaan tällä hetkellä vähän pelottavat. voisin kyllä suositella vilkaisemaan sarjan areenasta. omaa kokemustani saattaa toki hieman värittää kolmiolääkkeet, joiden vaikutuksen alaisena olen pyrkinyt viipyilemään jo kohta viikon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, muistan, kuinka onnellista eloni olikaan nielurisaleikkauksen jälkeen. Lukemani kirjat olivat loistokkaita ja elämä oli kaikessa yksinkertaisuudessaan niin kaunista. Mielestäni myös Hei, olen kala! -animaatio oli loistokas. Havahduttuani vieroitusoireisiin huomasin, että niillä pienillä punaisilla kolmioilla saattoi teoriassa olla jotain tekemistä uuden myönteisen elämänfilosofiani kanssa. Tässä valossa yritän nyt pohtia, mahtaako mainitsemasi "fortitude" olla todella niin vaikuttava kuin annat implisiittisesti ymmärtää, ja toinen pohdinta, haluanko minä ruveta pelkäämään pörriäisiä? No, joka tapauksessa toivon että vointisi kohenee niin, että pääset irrottamaan otteesi pilleripurkeista. Vaikka tunnustan kyllä, että kurkattuani eilen PKV-kaappiin selkäydinreaktioni oli himo. Kyllä turvasatamaan purjehtimisessa olisi oma hienoutensa, vaikka en purjehdusta harrastakaan.

      Poista
    2. Niin ja lupaan testata sarjaa, vaikka olenkin ihan vellihousu, mitä kaikkeen pelottavaan tulee!

      Poista
    3. "better living through chemistry" ;) maisemat ainakin on huikeat tuossa sarjassa, josta lupaan nyt vaieta :)

      Poista

Tosi kiva, kun jaat aatoksesi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...